mandelmann

Mandel! Roligt nästan jämt!

Kan jag få någon som inte vill äta frukost med mig??

Jag ska nog skaffa en roomie. Fast jag vet inte.
Jag behöver någon som ger mig en spark i röven vid 10-tiden. Som gör att jag skärper mig. Det går liksom inte att sova till 1 och gå runt i pyjamas till 4 om man bor med någon.
Men jag älskar samtidigt att bo själv. Bestämma vad man ska ha till mat, awesome, slippa städa efter andra, dubbel-awesome! Själv bestämma när man ska vara själv, när man ska ha folk hemma.
Dessutom vill jag äta frukost själv.
 
Så, kan jag få någon som hänger här, ser till att jag går upp och gör saker, men som inte skräpar ner och som inte äter frukost här?
 
Går det att få en sån roomie?
 
För som det är nu blir jag bara deppigare och deppigare, mer och mer likgiltig.
 
Förutom för städningen. Att dammsuga varannan dag, och att det sen håller sig rent, det är fortfarande heaven. Kommer nog allltid va!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: