mandelmann

Mandel! Roligt nästan jämt!

Dipp, dopp, depp?

Nä, bara lite tid och bloggen långt ner på prio-listan. Men nu, efter en spark i ändan, så kör vi igen!
 
Som sagt, lite tid. Jobb både fm och em i 1 vecka (alltså, turer både fm o em, fattar att man brukar jobba både och...)
Sen direkt till SM för islandshästar i Borlänge, fete-dåligt, får man ju säga...
O nu himma igen!
 
Med en sjukis Massa har det inte blivit mycket träning, men nu börjar vi köra igen. Bl a tränar vi in ett nytt trick, hopp upp på ryggen! Jag står på alla fyra så ska han både lyckas hoppa upp och hålla balansen. Efter att ha övat i ca 2 min kom vi fram till att det hade avrit betydligt lättare om jag haft en bredare rygg. Men skam den som ger sig!
 
Annars just nu är det jobb igen, och fjärilar i magen inför flytt och de nya jobbet i Åhus, sbjkahsdkdu nervös är jag!
 
Styvpappan är på Island så jag och mamma har mysvecka med rent och fint hus. Myyys!
 
Nu ska Mandel (den nybadade versionen!) och jag ut och gå. Myyys de me!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: