mandelmann

Mandel! Roligt nästan jämt!

Kvällsmys, morgonmys, mys hela dagen!

Har jag berättat om den nya kvällsritualen?
Jo, först läser jag lite, och sen kryper vi båda ner under täcket och skedar en lång stund! Mandel blir ju varm (lite för varm) men han ligger kvar, sträcker på sig för att få in mer kalluft, tills det inte går längre, först då hoppar han ner på golvet en stund.

Nu under julen vill han att jag skippar boken, han hoppar direkt upp till kudden och tittar på mig med en blick som säger "snäääääälla mamma, kan vi inte börja mysa direkt??" och hur kan man säga nej till det...

Dessutom har han börjat morgonmysa. Lyfter jag liiiite på täcker kryper han genast under och lägger sig till rätta!

Undrar hur detta ska sluta??

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: