mandelmann

Mandel! Roligt nästan jämt!

Grr, spana in huggtänderna!

Filmtips kommer här!
 
Red Riding Hood
OOOOHH! IIIHH! Jaaaa! Underbar film!
Fröken Rödluvan bor i en by vid en skog, i skogen bor den stora vargen som lite då och då äter boskap. Rödluvan är kär i Peter, som är ögongodis om man gillar den tysta passionerade typen som innerst inne egentligen bara älskar en så himla mycket så de kan inte prata om det utan måste krama en så hårt hårt för att visa det! Mums!
Rödluvan är däremot förlovad med Henry, som är en mycket reko kille som man efter hand hejar mer och mer på. Snälla typen som älskar en så himla mycket så han vill att man blir lycklig oavsett med vem! Ååh!
 
Jaja, fina pojkar finns det i många filmer. Men här finns ytterligare några ingredienser: spänning! Romantik (obvious)! Ooooooch, en söt liten vovsing! Naaaw...
Vargen är en varulv. Och han har dom sötaste tassarna, ritkiga lejontassar, precis som Mandel. Puss på dom liksom!
 
Utan att avslöja för mycket kan jag säga att slutet fick mig att gråta en liten flod!
 
Och här är min egen lilla varulv!
 
Och kolla in huggtänderna! Akta er, han är farlig, och den enda han inte biter är mig...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: