mandelmann

Mandel! Roligt nästan jämt!

Stor dag idag!

Spännande, jupp jupp! Lite iihh! För idag flyttar jag och Mandel hemifrån. Till Åhus minsann. Vi vet inte riktigt hur vi ska bo, Tilda och Tim hotar med en liten liten stuga, vi får se!
 
Men förmiddagen har gått åt till att packa. Mycket svårt att packa när man vet att man kan komma hem och hämta "det man glömde" när som. Hade jag flyttat längre bort hade det ju bara varit att packa allt, nu måste jag tänka och välja till, välja bort (med tanken "jag kan hämta det sen!").
 
Mandel är inte så exalterad. Tror inte han har fattat det än, stackarn, ha kommer tro vi är på besök och när det blir läggdags, wow, värsta chocken!
 
För övrigt har jag ägnat de senaste dagarna åt att fixa till en cykel. Mycket fin cykel. Mamma fick den -83. Den har stått sedan början på 90-talet. Jag åkte tydligen lite i den när jag var bebbe. Men nu är den så fin så pin! Nya däckslangar, en jättefin tuta som jag hittade på min barn cykel, som ser ut som en panda och låter piiiip! En cykelkorg, obviously, en springer och massa lampor! Mandel och jag har provcyklat och även om han inte är jätteförtjust i att springa bredvid en så där konstig skramlande sak så lär han sig säkert snart! Då, Åhus-bor, får ni se upp! Schvis kommer det säga och så kommer en styck Agnes och en styck Mandel schvisande förbi!
 
Bilder på cykeln, så där flådigt före och efter, kommer!
 
Annars, kl halv 4 bär det av! IIHH! Som sagt.
 
Och i morgon börjar nya jobbet! OOHH!
 
Ja, som ni ser är det full rulle kanelbulle! Och lite iihh, ooohh och aaahh!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: