mandelmann

Mandel! Roligt nästan jämt!

Rapport!

Tråkiga dagar har det varit, med 2 döda hästar och 10 000 olika saker att göra...

Men vi gör som Torsten Flinck, reser oss igen!

Och vi har ju fått lite bra nyheter också, och gjort lite roliga saker me. T ex träning i brukslydnad i onsdags, och Mandel var först lite ofokuserad (bl a gjorde han något han ALDRIG gör, gick upp på platsen!!) men skärpte sedan te si och jobbade tills han knappt kunde tänka. Man såg verkligen hur han "matte, nu slutar vi va?", och det händer heller aldrig.

Tidigare på dan hade vi vart i stan, butiksbiträdena tycker Mandel är det coolaste dom sett, jag lägger honom i en hörna av butiken och går sen runt och tittar medan biträdena står och gapar. Skönt, slipper man alla "kan jag hjälpa dig??". Så hämtar jag upp Mandel och går iväg. Praktisk hund!

För att inte tala om alla tanter som tjuter "åååååhh, så söööööt!". Och jag som tjuter tillbaka "jaaaa, de tycker jag med!!".

I helgen blir det fullt ös medvetslös, tur att Mandel finns nära då. Att borra ner näsan i pälsen och få pussar är som en minisemester!

Kolla bara in detta:
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: